Camperplaats Giethmen

Giethmen, Ommen, Overijssel, Nederland

• juli 2024

Prachtige camperplaats, zeer ruime plaatsen. prima sanitair.Aardige beheerster. mooi omgeving om te fietsen. De cp staat bij mijn favorieten.

• juli 2024

Mooie camperplaats schoon en rustig je kunt er geweldig fietsen heel lief eigenaresse je kunt er eieren kopen we komen zeker terug Jopie en Ria.

• juli 2024

Een fijne camperplaats,netjes onderhouden,keurig sanitair,gastvrije ontvangst! We hebben genoten van de rust en ruimte! Een plek om terug te komen!

Camperplaats Giethmen