Zeer mooie parkeerplaats met uitzicht op een grote weide. 's Avonds kun je herten kijken. Schoon sanitair. We werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen tips voor mooie fietstochten Geweldig gebied om te wandelen en fietsen. Zou graag terugkomen

super camperplaats

Jajkamphorst

Wat een prachtige plek , alles wat je nodig hebt is er. In de schemering zie je de reeën lopen . Een prachtig wandelgebied waar de honden op sommige plaatsen ook los mogen. Mooi en schoon sanitair. Wij komen zeker terug !

super camperplaats

Camperplaats De Bosweide