Camperpark Hellendoorn

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• maart 2024

Mooie cp, prima ligging. Veel fiets- en wandelmogelijkheden. Sanitair heel netjes. We wilden 1 nacht blijven maar dat zijn er 3 geworden.

• maart 2024

Weer eens 4 dagen gestaan op deze mooie CP. Fijn en eerlijk betaalsysteem, schoon en proper sanitair gebouw, gewoon luxe ! Ondanks Hollands weer heerlijk verblijf gehad, goed ook het persoonlijk contact met vader en zoon. Toppie !

Paulus-55

Beste Paulus, Hartelijk dank voor deze mooie waardering! Het betaalsysteem is inderdaad zeer vriendelijk en gemakkelijk en op deze manier betaald de gebruiker naar verbruik wat ook het eerlijkst is volgens ons. We zien u graag nog eens terug met een heerlijk zonnetje. Groet Wouter

Camperpark Hellendoorn