Minicamping De Piksenhoeve

Hoge Hexel, Wierden, Overijssel, Nederland

Drie dagen zijn we op deze camping geweest. Een heel fijne sfeer. Prima sanitaire voorzieningen. Vriendelijke eigenaren. En de prachtige omgeving. Wij hebben genoten. We mochten een kijkje nemen in het glas atelier en hebben mooie objecten gezien. Een aanrader deze minicamping!

Wim-en-Renate

Heerlijke 2 dagen gehad op deze rustige camping met super mooi en schoon sanitair. Erg vriendelijke eigenaren en een prachtig uitzicht. Echt een aanrader om heerlijk te ontspannen en te genieten van de mooie omgeving. Wij komen zeker terug !

Brandweercamper!

Heerlijk rustige camping. super netjes sanitair. vriendelijke eigenaren. Geweldig uitzicht. s'nachts geluiden van Steenuiltjes, prachtige omgeving om even lekker te genieten. prachtige fietsroutes. We komen zeker nog een keer!

Minicamping De Piksenhoeve