Heerlijk rustige camping. super netjes sanitair. vriendelijke eigenaren. Geweldig uitzicht. s'nachts geluiden van Steenuiltjes, prachtige omgeving om even lekker te genieten. prachtige fietsroutes. We komen zeker nog een keer!

• augustus 2022

Van-den-Bosch

Goed verzorgde complete minicamping met inmiddels 11 plaatsen. Vriendelijke en betrokken eigenaresse, die mooie objecten maakt in haar glasatelier. Een aanrader voor elke camperaar die van rust, ruimte en natuur houdt!

• augustus 2022

Minicamping De Piksenhoeve