• april 2022

Een fantastische camping, gelegen in het mooie Twentse landschap. Wij hadden een ruime plaats met een eigen sanitairruimte, die heel goed voldeed. De WiFi was goed. We hebben hier heerlijk kunnen wandelen en fietsen.

• juni 2021

Het was goed dat we op blokken stonden, daardoor kon het bijzettentje van de buren nog mooi onder onze bumper staan. Het terrein maakt de hoge prijs van E 40 per nacht voor dit drassige terrein niet waar. Staat op onze zwarte lijst.

Kelk

Beste familie Kelk, Blijkbaar is er een miscommunicatie geweest. Heb je de receptie laten weten dat je een camper had? Daarom hebben wij een speciaal tarief. Trouwens, als het zoveel regent en we zien een camper staan we die meestal op een harde plek. Het spijt ons dat u dit is overkomen. Wij zijn een familiebedrijf en we proberen onze kwaliteit voortdurend te verbeteren, dus we danken u voor uw recensie, zodat we er vanuit kunnen gaan. Als je meer tips hebt, laat het ons dan weten. Vriendelijke groeten, Boyke Camping de Rammelbeek

• september 2020

• april 2022