Mijn vaste plekje! Heel fijn om een uitvalsbasis te hebben met lieve eigenaren die je zullen helpen zo gauw het nodig is.

elleke.francken

wat een heerlijke plek, als beginnende camperaar hartelijk welkom geheten.Alles dichtbij,sanitair ruim en schoon.Gezellige omgeving met boerderijbeesten.We hebben hier 2 nachtjes gestaan.Komen zeker keer terug, hopelijk met droog weer voor leuke fietstocht. Jash

jash

rustig gelegen en eenvoudige maar schone camperplaats vlakbij Deventer. ons snoer voor stroom was net te kort. de boer kwam direct met een verlengsnoer. leuk gesprek gehad met boer senior van 88 jaar. al met al een fijn verblijf gehad.

De Brandkoele