• januari 2024

Wij staan hier elk jaar 1 of 2 keer om naar de muziek festivals in het centrum van Raalte te gaan. Mooie plaatsen goed en schoon sanitair. Er heerst een leuk sfeertje. Erg vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Ilona heeft het goed voor elkaar. Een aanrader.

• januari 2024

zomer 2023 op de prima CP gestaan in de schaduw. prima sanitair en schoon. lekker dichtbij het dorp voor boodschapjes of een terrasje. leuke ruimte met jam en eieren en veel leesvoer. prima we komen graag terug

• januari 2024

wederom zijn wij hier enkele dagen geweest. super vriendelijke eigenaresse begroet je en je verblijf op deze geweldige plek kan niet meer stuk.👍👏. Ook hebben ze de mogelijkheid om een Boerderij kamer te huren. leuk voor extra gasten/ families

De Heemse Weide