Mooie verzorgde camperplaats. 6 Ruime plekken op verharde ondergrond en nog eens ruim 10 ruime plekken in het weiland. Gelegen naast een gezellig bruin café en schnitzelhuis waar je goed terrecht kan voor een hapje & drankje. We hebben een goede overnachting gehad. Bedankt!

Where's-The-Van

Fantastische plek in een  mooie omgeving. Mooie fietstochten of wandelingen in de directe omgeving. Deventer op ca. 8km fietsen. Ruime plekken op het gras of verhard. Toilet aanwezig en chemisch toilet lozen en water innemen. Prijs inclusief stroom. Zeer vriendelijke ontvangst.

• april 2023

• april 2023