Camping De Stuurmanskolk

Welsum, Olst-Wijhe, Overijssel, Nederland

Camping De Stuurmanskolk

camperlocatie bij de IJssel - receptie bij Eet Tapperij Bijsterbosch open vanaf 11u [buiten het seizoen op maandag en dinsdag gesloten] - IJssel 500m - sauna/zonnebank - waterfietsen - huisdieren aangelijnd - centrum 2km

• IJsseldijk 85

8196 KC, Welsum, Nederland

• april 2021

11 en 12 april hier gestaan. Tot onze verbazing helemaal alleen. Alles keurig netjes en schoon. Mooie verharde plaatsen en goed onderhouden gras daartussen. Het ontbreekt aan niets; toiletten, douches, afwasplaats, vuilafvoer, water enz. Alles bij de prijs in. Wij komen hier zeker terug.

• december 2020

rustige camperplaats waar nu ook meerdere caravans stonden. verwarmd sanitair gebouw is in deze periode wel lekker😀. WiFi werkt goed.

helma66

hele mooie en nette en ruime CP verhard met breede grasmat voor je deur.gratis warm water voor afwas.ruime gratis douche.wifi over het hele terrein.zwem gelegenheid op camping en voor de veerpont.lekker gezellig terras en eetgelegenheid.prachtige fietsgebieden.15t/m18 aug.waren wij hier

• april 2021

• december 2020