Camping Boszicht

Ommen, Overijssel, Nederland

We zijn hier voor de eerste keer en het eerste telefonisch contact was al prettig. Geen rompslomp met mails etc, gewoon komen. Het ontvangst was zoals het hoort, vriendelijk en vrij. Alle nodige voorzieningen zijn perfect schoon en fris en modern. Gewoon lekker genieten ☕

DeLietjes

Hele vriendelijke ontvangst. Lekker ruime plekken. Keurig sanitair. In een doodstille natuurlijke agrarische omgeving. Heerlijk verblijf gehad. Zeker aan te bevelen.

Camping Boszicht