mooie ruime plekken, schoon sanitair. Dichtbij centrum, fietsroutes en wandelroutes. vriendelijke eigenaren!

Helga43

Mooie camping met erg ruime plaatsen. Mooie grote bomen en direct aan de Vecht gelegen. Volop mogelijkheden om te wandelen en te fietsen in de omgeving. Dicht bij het gezellige centrum van Ommen. Wij hebben hier genoten.

Ekootje

Wat een leuke camping, hier gestaan met de camper, gelukkig was de camperplaats verderop vol en zijn hier beland , veel mooier met ruime plekken. Schoon sanitair. De mooiste camping aan de vecht.

Camping Anna's Hoeve