luuk

Beste Luuk, Op 20 juni heeft uw telefonisch geboekt. Direct na het telefoongesprek heeft u van ons een bevestiging ontvangen. Op die bevestiging stonden de reserveringenkosten duidelijk vermeld. U heeft hier vervolgens niks over gemeld en bent er pas bij het inchecken (dagen later) op teruggekomen. Wij hebben u aangeboden om kosteloos te annuleren, maar u heeft er zelf voor gekozen hier geen gebruik van te maken. U kunt verder ook niet verwachten dat we verschillende reserveringskosten hanteren afhankelijk van het aantal nachten of het kampeermiddel waarmee een gast komt. Daarnaast stond in de bevestiging ook duidelijk vermeld dat de inchecktijd bij ons 13.30 is. U bent echter al vroeg op de dag aangekomen en hier hebben wij geen enkel probleem van gemaakt. Dit wordt achteraf blijkbaar niet gewaardeerd. Wij hopen dat u toch een fijne tijd bij ons heeft gehad en willen u als tip meegeven dat wanneer u de reserveringskosten niet kunt veroorloven en nog goedkoper wilt overnachten, u het beste op de bonnefooi kunt gaan. U loopt dan wel het risico dat er geen plaatsen meer beschikbaar zijn voor de door u gebruikte kortingskaart. Met vriendelijke groet, Resort de Arendshorst

mooie locatie maar het is echt heel duur, €95 voor 2 nachten, 2volw 1 kind en 1 hond, komt niet eens in de buurt bij de €17 die in de app aangegeven staat.

vredegoor

Dat is waarschijnlijk inclusief de borg voor het pasje (€50,-). Deze wordt bij vertrek weer teruggestort op uw rekening.

Resort de Arendshorst