• november 2022

zeer hartelijk welkom door de eigenaresse. we waren de enige camperaars maar krijgen toch de volledige service. weids uitzicht. voor degene die wifi belangrijk vindt. deze is prima. sanitaire voorzieningen zijn tiptop in orde. komen hier zeker nog eens terug

J&J&G

SVR camping mooi en ruim aangelegd, alles aanwezig en sanitair gewoon top, goed om van hieruit te fietsen en te wandelen, en in een bosrijke omgeving en Ommen een mooie toeristen plaats aan de vecht, wij zijn hier drie dagen geweest en komen zeker terug

• februari 2022

Een fijne plek met hele gastvrije eigenaren. We staan op de parkeerplaats, omdat de grond op de camping te drassig is. Een mooie oplossing. Eten bij tante Pos in Ommen is ook een aanrader!

• november 2022

• februari 2022