Camping Emsland

Ommen, Overijssel, Nederland

Zeer vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Grote ruimtes, alles aanwezig en schoon. Klimpark en fitnessruimte ter plaatse. Goede start voor fietstochten. Aanbevelen.

• november 2022

zeer hartelijk welkom door de eigenaresse. we waren de enige camperaars maar krijgen toch de volledige service. weids uitzicht. voor degene die wifi belangrijk vindt. deze is prima. sanitaire voorzieningen zijn tiptop in orde. komen hier zeker nog eens terug

J&J&G

SVR camping mooi en ruim aangelegd, alles aanwezig en sanitair gewoon top, goed om van hieruit te fietsen en te wandelen, en in een bosrijke omgeving en Ommen een mooie toeristen plaats aan de vecht, wij zijn hier drie dagen geweest en komen zeker terug

• november 2022

Camping Emsland