Boerderijcamping Het Varsenerveld

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• december 2023

echt een mooie kleine camping, hier twee nachten gestaan met de camper. Zeer vriendelijke eigenaren en prima sanitaire voorzieningen. Klein stukje fietsen naar Ommen. Komen hier zeker vele malen terug. Hans en Reina

Harnser

We staan hier met twee campers en hebben het huisje erbij gehuurd voor onze volwassen kinderen. Echt in een woord super. Vriendelijke ontvangst, super voorzieningen en alles zo netjes!!! Niet dan hulde van ons twee gezinnen…

• december 2023

Over ons

About us image
Bent u op zoek naar ruime camperplaatsen op nog geen 3 km Ommen? Bekijk dan boerderijcamping Varsenerveld. Onze prachtige boerencamping ligt heerlijk rustig in het groene en gastvrije Vechtdal Overijssel. De camperplaatsen liggen achter en naast de boerderij van Hendrik-Jan en Gezina de Lange-Nabers.

Boerderijcamping Het Varsenerveld