Boerderijcamping Het Varsenerveld

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juni 2024

Met heel veel plezier 4 dagen gestaan op jullie camperveld met vrij uitzicht. Ook de vele bloemen weides waren prachtig om te zien. En dan nog de gedrevenheid en enthousiasme van de eigenaars, je voelt je zo welkom!!!groet uut Schoonloo Dr

• juni 2024

Geweldige plek en zeker goed verzorgd evenals de voorzieningen zoals douch wc en het water! geweldig om alle beesten te zien vlak voor je camping plek! geiten in dit geval. onze dochter mocht met de eigenaar mee om de dieren te voeren! We komen zeker terug!

Boerderijcamping Het Varsenerveld