Wat ontzettend jammer dat deze mooie plek is gesloten. We hebben er meerdere keren met ontzettend veel plezier gestaan. Ook de fijne gesprekken met Henk zullen we missen. In ieder geval ontzettend bedankt voor de gastvrijheid.

van-der-schors

Deze camperplaats is m.i.v. 1 maart 2024 permanent gesloten!

Inmiddels hebben we hier twee keer gestaan, klein, rustig en alles keurig voor elkaar. Mooie ruime plaatsen en mooi vertrekpunt voor fietstochten of wandelen!

van-der-schors

Deze camperplaats is m.i.v. 1 maart 2024 permanent gesloten!

Hofboel

Camperplaats Eikenhof (permanent gesloten m.i.v. 1 maart 2024)!