Camperplaats de Overtoom

Rijssen, Rijssen-Holten, Overijssel, Nederland

• juli 2024

Prima camperplaats alles dik voor elkaar. Alles is al gezegd en het is nog waar ook. Wij hebben 2 fijne dagen gehad.

• juli 2024

Deze camerplaats krijg van ons 5 sterren, omdat alles tip top in orde is. Ruime plaatsen, het sanitair is heel schoon en de eigenaren zijn heel vriendelijk. Vanaf de camperplaats kun je mooie fiets - en wandeltochten maken. Een aanrader voor iedereen.

• juli 2024

staan nu op de camperplaats. de complimenten voor het nette en verzorgde sanitaire. prijs all in € 17.50 per overnachting. alles goed hier behalve het weer. maar daar zullen velen wel last van hebben. alle reden om nog eens terug te komen.

Camperplaats de Overtoom