Heel mooie, rustig gelegen CP met alle nodige voorzieningen. Kraaknet sanitair. Prachtig uitzicht op de velden. Zeer vriendelijke ontvangst door uiterst behulpzame eigenaar. Als we nog eens in de buurt zijn, komen wij hier met plezier terug een nachtje (of meer) doorbrengen!

Bluebirds

Wat een mooie CP hebben jullie met prachtig uitzicht over de landerijen en natuurgebied. mooi en schoon sanitair. hele vriendelijke en behulpzame eigenaars. mooie fietstochten gemaakt en Geocaching tot ziens en good goan. 👍👋

beja

Hier geweest van 7 tot 12 mei 2024 en een paar fantastische dagen gehad op deze mooi aangelegde camperplaats met hele goede voorzieningen. Vriendelijke en behulpzame eigenaren op een mooie plek tussen Rijssen en Holten. Peter en Dini.

Camperplaats de Overtoom