• april 2023

buiten het seizoen als de zon schijnt, een prachtige camping. wij waren er van 12 april 2023 enkele dagen. een erg mooie omgeving voor wandelen en fietsen.

VW42

Op onze kleine camping vinden wij het welzijn en de gezondheid van onze gasten heel belangrijk. Als wij daaraan een bijdrage kunnen leveren middels COVID maatregelen dan doen wij dat graag. Jammer dat u dit niet kunt waarderen. We hopen dat u even goed van de gezelligheid op de camping en de mooie omgeving heeft kunnen genieten.

• mei 2022

super leuke kleine camping. Prachtige uitzichten. schon sanitair en leuke informatiepunt. top voor elkaar! 1 camperplek heeft de trampoline vlak voor de deur en dit kan wat overlast veroorzaken als je hier gevoelig voor bent. Wij hebben genoten van een prachtige omgeving. Wat is Nederland toch mooi

• april 2023

• mei 2022