Campererf Recreatie Landschap Rosenboom

Benschop, Lopik, Utrecht, Nederland

• juli 2024

• juni 2024

Een gemoedelijk ontvangst en een vriendelijke eigenaar. Hoewel het veel heeft geregend, werd voor onze camper een plek gezocht en gevonden. We hadden prachtig uitzicht op het weiland en de windmolens. De uitkijktoren is een aanrader, net als Gasterij De Toren.

HMCD

Wat een geweldige plek op doorreis naar Middelburg deze tussen stop. Bijzonder vriendelijke eigenaren en personeel. Sanitair geweldig. Alles ziet er heel verzorgd en relaxed uit. zeer gemoedelijke sfeer. Een aanrader voor iedereen ook voor langere periode wij komen zeker weer terug .

• juli 2024

• juni 2024