Bilthoven, De Bilt, Utrecht, Nederland

Camping Bos Park Bilthoven

kampeerplaatsen - ook comfortplaatsen tegen hoger tarief - zie website voor feestdagen in het voorjaar - recreatiepark met rust en ruimte - in de bossen van de Utrechtse Heuvelrug - aan de rand van Bilthoven - park voorzien van snackbar, speelduin en speeltuin - centrum 1km

• Burgemeester van der Borchlaan 7

3722 GZ, Bilthoven, Nederland
  • € 38,00 • 30 mrt. t/m 31 okt.

• augustus 2022

HensenR

Beste HensenR, Dank voor uw feedback en wat jammer om te horen dat uw ervaring met ons park niet goed geweest is. Het klopt inderdaad dat wij € 45 in rekening brengen. Dit is echter niet voor gebruik op het park, maar borg voor de slagboompas. De borg ontvangt u uiteraard weer retour wanneer u de pas inlevert. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen op ons park.

• juni 2021

Mooie camping voor mensen met een rijkgevulde beurs. Helaas geen ACSI camping meer voor buiten het hoogseizoen, we moesten op stel en sprong op zoek naar een alternatief. Het werd Dijnselburg. Daar werden we met open armen ontvangen. Bingo!

• juni 2021

voor een nacht, 2 personen + hond € 49,50 betaald. Mi is prijs - prestatie niet in verhouding. Hoge bezettingsgraad, zeldzaam aantal campers en (sta)caravans. per hectare. Prijs weegt niet in relatie tot omgeving, voorzieningen enz.

• Stroom (unknownA)

• augustus 2022

EdvanLeeuwen

• € 38,00 • 30 mrt. t/m 31 okt.

• Stroom (unknownA)