Camping Bos Park Bilthoven

Bilthoven, De Bilt, Utrecht, Nederland

Camping Bos Park Bilthoven

kampeerplaatsen - ook comfortplaatsen tegen hoger tarief - zie website voor feestdagen in het voorjaar - recreatiepark met rust en ruimte - in de bossen van de Utrechtse Heuvelrug - aan de rand van Bilthoven - park voorzien van snackbar, speelduin en speeltuin - centrum 1km

• Burgemeester van der Borchlaan 7

3722 GZ, Bilthoven, Nederland
  • € 26,96 • 30 mrt. t/m 25 okt.

• Best Deal Camping Card, CKE - Camping Key Europe, CCI - Camping Card International, ACSI - Campingcard

3van 5
  • september 2020

we (2 pers.)wilden op 17/9/20 voor 1 nacht reserveren, kosten +/- €37 + €10 reserveringskosten (welke je voorheen terug kreeg, maar nu niet meer) + een borg van €45,-. belachelijke prijs. Het ASCI tarief (€20) geldt kennelijk niet meer.

• juli 2020

niet voor 1 nacht....alleen minimaal 7 dagen

• juni 2020

Mochten hier niet voor 1 nacht staan werd ons verteld, we moesten minimaal 7 nachten blijven en werden door gestuurd naar “de krakeling” in Zeist . Waar we niet heen gegaan zijn!

• Stroom (unknownA)

3van 5
  • september 2020

• juli 2020

niet voor 1 nacht....alleen minimaal 7 dagen

• juni 2020

Teesje

• € 26,96 • 30 mrt. t/m 25 okt.

• Stroom (unknownA)