Camping Bos Park Bilthoven

Bilthoven, De Bilt, Utrecht, Nederland

Camping Bos Park Bilthoven

kampeerplaatsen - ook comfortplaatsen tegen hoger tarief - zie website voor feestdagen in het voorjaar - recreatiepark met rust en ruimte - in de bossen van de Utrechtse Heuvelrug - aan de rand van Bilthoven - park voorzien van snackbar, speelduin en speeltuin - centrum 1km

• Burgemeester van der Borchlaan 7

3722 GZ, Bilthoven, Nederland
  • € 38,00 • 30 mrt. t/m 31 okt.

• juni 2021

Mooie camping voor mensen met een rijkgevulde beurs. Helaas geen ACSI camping meer voor buiten het hoogseizoen, we moesten op stel en sprong op zoek naar een alternatief. Het werd Dijnselburg. Daar werden we met open armen ontvangen. Bingo!

• juni 2021

voor een nacht, 2 personen + hond € 49,50 betaald. Mi is prijs - prestatie niet in verhouding. Hoge bezettingsgraad, zeldzaam aantal campers en (sta)caravans. per hectare. Prijs weegt niet in relatie tot omgeving, voorzieningen enz.

• september 2020

we (2 pers.)wilden op 17/9/20 voor 1 nacht reserveren, kosten +/- €37 + €10 reserveringskosten (welke je voorheen terug kreeg, maar nu niet meer) + een borg van €45,-. belachelijke prijs. Het ASCI tarief (€20) geldt kennelijk niet meer.

• Stroom (unknownA)

• september 2020

Rayka-01

• € 38,00 • 30 mrt. t/m 31 okt.

• Stroom (unknownA)