De Tabaksschuur

De Tabaksschuur

restaurant - centrum 1km

• Bosweg 3

3922 GJ, Elst, Nederland
  • € 25,80 • 1 apr. t/m 1 nov.

• NKC - NKC/CCI Card, SVR - Stichting Vrije Recreatie, CKE - Camping Key Europe, CCC - Camping & Caravan Club, CCI - Camping Card International, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

• oktober 2021

Prima plek! het is vrij groot, maar dat merk je niet. mooie oude tabaksschuren die omgebouwd zijn tot appartementen etc. Heerlijk gefietst, zeer vriendelijke eigenaar, alles is er schoon en goed onderhouden!

LidyZ

Prima camping, heerlijk rustig en mooi aangelegd. Wij vonden het sanitair schoon en helemaal niet gedateerd. Prima te doen, keurige chemisch toilet en plek om te lozen. Een gezellige bar, jammer dat het niet druk was. Een broodjesservice zou nog een uitkomst zijn, maar wij komen zeker terug.

• augustus 2021

Wij stonden hier van 10 t/m 14 juni 2021. Hele grote camping met allemaal vaste staanplaatsen c.q. bungalows. Wel een gezellig veldje voor campers en caravans. Beetje gedateerd sanitair, wel schoon.

• oktober 2021

• augustus 2021

Leendert55

• € 25,80 • 1 apr. t/m 1 nov.