Elst, Rhenen, Utrecht, Nederland

restaurant - centrum 1km

• Bosweg 3

3922 GJ, Elst, Nederland
  • € 25,80 • 1 apr. t/m 1 nov.

• NKC - NKC/CCI Card, SVR - Stichting Vrije Recreatie, CKE - Camping Key Europe, CCC - Camping & Caravan Club, CCI - Camping Card International, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

• april 2022

We hebben een "noodplekje " gekregen naast een bungalow. Het is een ontzettende ruime en rustige plek, waar je de hele dag in het zonnetje kunt zitten. Verder sluiten we ons aan bij de rest van de andere kampeerders.

• oktober 2021

Prima plek! het is vrij groot, maar dat merk je niet. mooie oude tabaksschuren die omgebouwd zijn tot appartementen etc. Heerlijk gefietst, zeer vriendelijke eigenaar, alles is er schoon en goed onderhouden!

LidyZ

Prima camping, heerlijk rustig en mooi aangelegd. Wij vonden het sanitair schoon en helemaal niet gedateerd. Prima te doen, keurige chemisch toilet en plek om te lozen. Een gezellige bar, jammer dat het niet druk was. Een broodjesservice zou nog een uitkomst zijn, maar wij komen zeker terug.

• april 2022

• oktober 2021

CamperliefSylNaat

• € 25,80 • 1 apr. t/m 1 nov.