Jachthaven Marnemoende

IJsselstein, Utrecht, Nederland

• juli 2024

Mooie parkeerplaats direct aan het water. Is ideaal voor fietstochten, kanoën en SUB-rijden. Schone faciliteiten en zeer vriendelijke havenmeesters. Helaas waren we er maar één nacht. Kom zeker terug.

• juni 2024

Zeer mooie parkeerplaats aan de rivier. Restaurant in de buurt. De navigatie waarschuwde voor een maximale breedte van 2,2 m, maar dit is nooit gebeurd. Het is eigenlijk een bug in het navigatiesysteem. Schoon sanitair. Er kunnen zeer mooie fietstochten gemaakt worden.

• juli 2024

Jachthaven Marnemoende