Prima, relaxte camping met camperplekken op gras met verharde ondergrond of op alleen steen. Uitstekende en schone voorzieningen. Mooie fiets-en wandelomgeving, vriendelijke eigenaren.

r-otten

hele fijne camping. Hebben hier rond Hemelvaart gestaan. vriendelijke ontvangst. Schoon en voldoende sanitair. Omgeving is ook geweldig. Mooie fiets en wandelroutes vanaf de camping. we komen hier zeker terug.

JohnyB

Dank jullie wel! Wij genieten zelf ook nog steeds van deze mooie omgeving.

Heerlijke boerderij camping. Rustig en mooie omgeving om te fietsen. Komen niet vaak terug op dezelfde plek maar deze plek kan een uitzondering worden. Aanrader dus.

JohnyB

Dank jullie wel! Wij genieten zelf ook nog steeds van deze mooie omgeving.

Camping Boerderij Hazenveld