Campererf Biezenhoeve

Lopikerkapel, Lopik, Utrecht, Nederland

• juni 2024

Laat de koeien maar lekker loeien ! Heb je echt geen last van. Alles keurig in orde. gezellig IJsselstein vlak bij.

• juni 2024

zag er allemaal goed uit,we waren zeer tevreden,maar ik ben een grote dierenvriend,en aangezien dat de koeien de hele dag met in de stal moeten blijven,en ook niet buiten komen,was dit voor mij geen geschikte camperplaats,voor mijn gevoel,moeten de koeien,lekker buiten kunnen lopen.

Campererf Biezenhoeve