Campererf Biezenhoeve

Lopikerkapel, Lopik, Utrecht, Nederland

Campererf Biezenhoeve

Camperplaats bij boerenbedrijf in kerngemeente van Lopik in het Groene hart van Nederland - onderdeel van campererf Lopikerwaard - verschillende amperes mogelijk - uitzicht over de polders - bereikbaar vanaf A2 - na afspraak mogelijkheid voor rondleiding op boerenbedrijf - buurtbus 505 100m. -IJsselstein 2km - Lopik 5 km.

• Biezendijk 2A

3412 KB, Lopikerkapel, Nederland

• februari 2021

Wij zijn hier voor de tweede keer, en het blijft een leuke en prima plaats om te komen. Verse melk te koop en een rondleiding over het bedrijf is mogelijk. Hele aardige uitbaters. Van de weg weinig tot geen last. Prima plaats om fietstochten en wandelingen te maken.

• februari 2021

Superplekje, super ontvangst, mooie omgeving, verse melk en een leerzame rondleiding door het bedrijf. Wij hebben genoten.

• januari 2021

Hartelijk ontvangst van de beheerder. Betonnen ondergrond is altijd prettig bij regen. We waren de enige. Leuk zicht op de zendmast Lopik, de snelweg A2, die je niet hoort en de koeienstal.

WimYvo

Alle 52 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• januari 2021