mooi aangelegde parkeerplaats met alles wat je nodig hebt, wat je zeker niet wilt is dat je om 7.00 uur gewekt wordt met een drilboor, dat had gecommuniceerd moeten worden.

elibert

Sorry, ik had u misschien moeten informeren, dat er bij de buren werkzaamheden op de planning stonden. Maar deze werkzaamheden zouden pas om 09:00 uur beginnen. Ik kon ook niet weten dat de "bouwvakkers" al om 07:00 uur zouden beginnen. Ook als camperplaats eigenaar heb je niet alles in de hand

Mooie CP. Gerenoveerd met een kunststof grasstrook naast de camper. Hierdoor schone inloop. Vriendelijke eigenaresse. Goede uitvalsbasis voor fietsen in de omgeving.

Dank u wel voor uw verblijf op onze camperplaats

Dank u wel voor uw verblijf op onze camperplaats