King-on-tour

Bedankt voor uw bezoek aan Camperplaats de Kersenpit. Inderdaad jammer dat er door de vele neerslag weinig over is van de bloesem... We hopen dat de kersen rond half juni rijp zijn. Mocht u het leuk vinden om dan nog eens terug te komen, dan bent u van harte welkom!

miepie91

U bedankt voor uw bezoek aan Camperplaats de Kersenpit! Fijn om te horen dat u ervan heeft genoten! Dank voor de review en positieve woorden.

Heerlijk 2 nachten gestaan bij cp de Kersepit. Ruime plaatsen, zeer vriendelijke, gastvrije ontvangst. Heerlijk kunnen wandelen met onze hond, lekkere asperges, aardappelen en appels gehaald. Het is helaas nog te vroeg voor de kersen dus “moeten” we terug komen😁

Twinnie

Leuk om te horen dat jullie onze fruitwinkel hebben bezocht. We hopen jullie van harte terug te zien tijdens het kersenseizoen! Bedankt voor de review en de positieve woorden.

Camperplaats de Kersenpit