Camperplaats de Kersenpit

Werkhoven, Bunnik, Utrecht, Nederland

• juli 2024

Heerlijk gestaan en ohhhhh wat zijn die kersen lekker. Extra toiletten, douche en afwasplaats op de kop van de grote schuur. Vanaf A12 komend 200m voorbij de CP bij de verkeerslichten links af en via de parallelweg terugrijden.

• juli 2024

Voor een nog "jonge" camperplaats 5sterren waard hoor. Omgeven door fruitbomen zijn er mooie ruime plaatsen gecreeerd. Vriendelijke gastvrouw, mooie fruitstal, veel fiets mogelijkheden. Wij komen zeker weer eens terug. Groeten uut Scherpenisse.

Camperplaats de Kersenpit