Camping ‘t Boerenerf

Woudenberg, Utrecht, Nederland

• juli 2024

prima familiecamping met ruime plekken en speelmogelijkheden voor de kids. Sanitair is schoon en compleet. Warm water met muntjes en dik in orde. huifkartocht een aanrader.

• juli 2024

Wij hebben hier een week gestaan. Heerlijke camping en fijn aan een veld. Voor kinderen ook een leuke camping met mooie speeltoestellen. Als het warm water gratis was geweest dan hadden wij vijf sterren gegeven.

KeesvW

Slecht verhaal. Heb begrip voor de zondagsrust, maar dat we niet op zondag mogen vertrekken is natuurlijk complete onzin. Klaarblijkelijk kunnen ze het maken.

Camping ‘t Boerenerf