We belden last minute naar de uitbater om tijdens het pinksterweekend een nachtje langs te komen. Alles werd perfect voorbereid en geregeld. Super ontvangst, perfect plekje op verhard voor onze zwaardere camper. Zeer nette faciliteiten en heel schoon! We komen hier zeker terug!

Bjorn1984

Gastvrijheid staat bij deze camping hoog in het vaandel. Zeer vriendelijke eigenaren. Altijd tijd voor een praatje. Vanwege de drassige ondergrond hebben we onze camper naast de boerderij op verharde ondergrond moeten plaatsen. Mooi plekje met prachtig uitzicht op de landerijen. Sanitair was prima.

campelf

Mooie plekken, schoon sanitair en een zeer hoffelijke, behulpzame uitbater. Uitstekend ontvangst. Fijne camping. Leonard van Loon

Minicamping Kraaijestein