Hier een paar nachten gestaan. Prettige rustige camping, schoon sanitair. Prijs 27,40 klopt niet. Moesten in september nog € 33 p/nacht incl. betalen. Vonden wij aan de hoge kant. Mooie fietstochten gemaakt o.a. naar Knokke door een mooi natuurgebied.

Dntw84mie

wat hebben wij hier afgelopen weeekend genoten van de rust het uitzicht en de prachtige omgeving . het is erg aangenaam de buurt te verkennen op de fiets . het strand op een 10 minuten fietsen . de eigenaren zijn de ook zeer vriendelijk en erg behulpzaam

Minicamping ‘t Hof Welkom