Hengstdijk, Hulst, Zeeland, Nederland

Camperplaats Landwinkel Oude Stoof

Locatie in fruitboomgaard bij Landwinkel - verse seizoensproducten - ontbijtservice - borrelplank - openluchtzwembad 4 km - historische vestingstad Hulst 12 km -centrum 1km

• Zuiddijk 6

4585 PP, Hengstdijk, Nederland
  • € 16,60 • 15 mrt. t/m 1 nov.

• september 2022

Gastvrije campinghouders, we mochten zelf onze plek uitkiezen. De camperplaats is rustig en beschut gelegen tussen de perenbomen. Sanitair hebben we bijgeboekt, netjes en super schoon. Bourgondisch genoten van de borrelplank uit de Landwinkel. Wij komen zeker terug.

Kevin08

Leuk om te horen dat jullie ervan genoten hebben. Graag tot een volgende keer!

• september 2022

Heerlijk tot rust gekomen op deze mooie camping tussen de fruitbomen. We werden wakker door het gefluit van de vogels. We hebben een heerlijk ontbijtpakket ontvangen met allerlei streekproducten uit de Landwinkel naast de camping. Aanrader!

Anja29

Fijn om te vernemen dat het jullie zo goed bevallen is op onze camperplaats. Altijd welkom om weer eens terug te komen!

Kevin08

Leuk om te horen dat jullie ervan genoten hebben. Graag tot een volgende keer!

Jan1

• € 16,60 • 15 mrt. t/m 1 nov.