Camperplaats Landwinkel Oude Stoof

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Adriavan

Dit is een hele prima camperplaats. Hartelijke ontvangst, mooie stille plek tussen de bloeiende perenbomen, eenvoudig en goed sanitair, een prachtige landwinkel en een prima uitvalsbasis. Een plek om naar terug te keren.

Chris&Annelies

Leuk om te horen dat jullie genoten hebben op onze camperplaats. Hartelijk welkom in het mooie Zeeuws Vlaanderen.

omapluisopreis

Leuk dat jullie genoten hebben van de ontbijt- en borrelplank-service. Dank voor de tip van de tegels. We werken graag aan verbeteringen. Goed om te horen dat het privé-sanitair comfortabel is. Welkom voor een volgende keer.

Camperplaats Landwinkel Oude Stoof