we waren hier al eens vaker, maar nu verrast door de vernieuwing die heeft plaatsgevonden. keurig met uitstekende afvalwater en drinkwatervoorziening. het was altijd al een goed gelegen plek, vlakbij het centrum van de gezellige stad.

prima verzorgd, alles wat je nodig hebt is aanwezig 👍👍

kpentd

PROFICIAT Hulst één puntje misschien een ander kraantje voor het vers water te vullen ( met schroefdraad) zou praktisch zijn maar voor de plaats en ligging TOP

prima verzorgd, alles wat je nodig hebt is aanwezig 👍👍

Parking Havenfort