Net als de andere recensies: Personeel erg aardig, rollen erg goed en goedkoop, ruimte oké. De prijzen zijn nog steeds niet bijgewerkt. 2 personen per nacht 23,00€ +0,50€ pp douches. We weten dat alles duurder is geworden, maar we moeten onszelf niet overbelasten.

ODW

Beste ODW, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te horen dat u bij ons een fijn verblijft heeft gehad. Aan de hand van uw feedback hebben wij direct de prijzen aangepast. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen! Hartelijke groet, Minicamping Weizicht

• december 2023

een hele fijne plek komen zeker volgend jaar weer

Binkske51

Leuke en vriendelijke beheerder, zeer mooie rustruimte. het kost 20 euro met stroom.

• december 2023

een hele fijne plek komen zeker volgend jaar weer