Rustige camping met eenvoudig sanitair. Douchen is €1 voor 5 minuten. Camping is omgeven door hoge bomen, weinig last van wind. Voor kinderen is er niet veel te doen.

MZN

heerlijke plek in Zeeland! zelfs midden juli plekje. paar minuten rijden van zee. zeer ruim en rustig. goed sanitair misschien ietwat verouderd maar super schoon. en echt heel betaalbaar. hier kom ik zeker terug

• september 2019

Na een dag toerist zijn in Zeeland, is het hier heerlijk rustig. Grasveld en rondom bomen!

• september 2019

Minicamping Ruimzicht