wat een geweldige zijn janny en Jan. gisteren een gezamenlijke bbq op het veld met als extra koffie door janny verzorgd. mooie plaatsen mooi sanitair gebouw. heel gemoedelijke sfeer

• mei 2022

Wat een prachtige camping. De eigenaars zijn super vriendelijke en vooral héél behulpzaam. Héél de camping is super verzorgd. Ook het sanitair is super proper en onlangs vernieuwd. Veel mogelijkheden om per fiets de eilanden te verkennen. Wij komen zeker nog een keertje terug.

• augustus 2021

• mei 2022