tja, wat kan ik nog toevoegen? Een fantastische plek met misschien wel het vriendelijkste personeel wat ik tot nu toe ontmoet heb. Een hele mooie landwinkel met een uitgebreid assortiment en idd prachtig sanitair op de CP.

JanRelight

heerlijk weekend gehad , mooie plaatsen en zeer goed sanitair. ook de winkel en de bestelde broodjes zijn super

CamperDuckie

wat is het weer super geweest met de paasdagen zoals altijd gastvrij ontvangst toilet gebouw super schoon landwinkel gezellig en mmm lekker koffie en gebak ,koek enz 1 woord heerlijk om te gast te zijn

De Plantage