Camperpark Middelburg

Middelburg, Zeeland, Nederland

• juni 2024

Erg mooie plek. Tussenparkeerplaats/camping. Schoon en modern sanitairgebouw. Ontbijt café. Zeer vriendelijke ontvangst. Het is ongeveer 20 minuten lopen naar het centrum. Ik kom graag terug! Overnachting voor 2 personen Ik vind het nog redelijk in een camper voor € 32,80.

wouti51

Hele fijne camping/camperplaats. Superschoon sanitair. Verse broodjes bestellen. Hele vriendelijke mensen. En je bent zo in het centrum van de mooie stad Middelburg. Heerlijke plek.

Gerda-en-Rob

een hele mooie Stadscamping mooie plekken om te staan sanitair super schoon je kunt met de fiets vele kanten op we komen zeker een keer terug is is erg goed bevallen

• juni 2024

Camperpark Middelburg