Hele fijne camping/camperplaats. Superschoon sanitair. Verse broodjes bestellen. Hele vriendelijke mensen. En je bent zo in het centrum van de mooie stad Middelburg. Heerlijke plek.

Gerda-en-Rob

een hele mooie Stadscamping mooie plekken om te staan sanitair super schoon je kunt met de fiets vele kanten op we komen zeker een keer terug is is erg goed bevallen

HenkBoelens

Heel mooie stadscamping, heel mooi en zeer proper onderhouden sanitair. Helaas was ons voorbehouden plaatske bezet, vergissing of dubbelboeking? Dit was opgelost, zeer vriendelijk ontvangen, hier komen wij nog terug.

Camperpark Middelburg