• januari 2024

De plaats heeft zou een beetje meer onderhoud kunnen gebruiken. Winkels binnen loopafstand.

Kriske

hartelijk dank voor u review, binnenkort vliegen we er weer in, en zetten we alles weer netjes

• januari 2024

prima camperplaats in het centrum van Sas van Gent. Lidl en AH vlakbij. heel de dag boten te zien

dank voor u review, graag tot een volgende keer

• januari 2024

zeer aangename camperplaats. altijd iets te beleven met die zee schepen die voorbij komen.

dank voor je review en bezoek

dank voor u review, graag tot een volgende keer