Camping Duin en Strand

Scharendijke, Schouwen-Duiveland, Zeeland, Nederland

• juni 2024

Mooie camping en Camperpark. Sanitair is schoon, maar dat mag ook wel als € 1,50 moet betalen voor 5 minuten. WiFi is niet best. Supermarkt met verse broodjes is heel fijn. Wij waren tevreden over ons verblijf.

Andy-en-Ellie

Prima camping dichtbij de Brouwersdam. Kleine supermarkt aanwezig met vers brood. Dat wij er waren was het rustig. Plekken ruim en veel soorten plekken.

gerard27

Het is toch niet meer van deze tijd dat de WiFi zo slecht is, jammer want de overige voorzieningen waren goed

• juni 2024

Camping Duin en Strand