• februari 2024

Wij waren er begin februari, toiletten waren vanwege de winter beperkter open, maar schoon, douches waren allemaal open. de prijs is verhoogd naar € 25. kom graag terug ☀️

• januari 2024

Prima plek, goede ligging, sanitair schoon en netjes. We zijn er vele malen geweest en zullen terugkomen... Het enige negatieve punt is de WiFi omdat deze te zwak is of niet werkt.

Mamo1973

👍🏻 Prima plek 👍🏻 Makkelijk systeem voor toegang 👍🏻 Net sanitair 👍🏻 PLUS supermarkt 1,5 km 👎🏻 In hoogseizoen te massaal

• februari 2024

• januari 2024