mooie camping,ruime plaatsen, vriendelijke eigenaars. nieuw sanitair, maar te weinig voor zo'n grote camping, ook niet proper. temperatuur douchewater oké, maar straal is minimaal. ook maar 2 afwasbakken instabiel wifi en 4g netwerk er zijn mooie fietsroutes te maken

• september 2021

Mooie camping met goede faciliteiten. Echter de prijs is te hoog. We moesten €46,00 betalen voor 1 nacht voor 2 personen en 1 hond. Ze rekenden €10,00 voor het reserveren, dit heb ik nog niet eerder mee gemaakt.

• juli 2019

• september 2021