Camping De Bonte Hoeve

Sint Kruis, Sluis, Zeeland, Nederland

Mooie grote open camping met prima faciliteiten. Met mijn dochter van 7 jaar hier genoten tijden het Pinksterweekend. Nu al voor 3e keer hier en telkens prima verblijf hier!

• juni 2023

mooie camping,ruime plaatsen, vriendelijke eigenaars. nieuw sanitair, maar te weinig voor zo'n grote camping, ook niet proper. temperatuur douchewater oké, maar straal is minimaal. ook maar 2 afwasbakken instabiel wifi en 4g netwerk er zijn mooie fietsroutes te maken

Camperen2022!

Mooie camping met goede faciliteiten. Echter de prijs is te hoog. We moesten €46,00 betalen voor 1 nacht voor 2 personen en 1 hond. Ze rekenden €10,00 voor het reserveren, dit heb ik nog niet eerder mee gemaakt.

• juni 2023

Camping De Bonte Hoeve