heel toffe camping, aangename eigenaren . leuk barretje waar je iets kan drinken op zaterdag en supergoeie frietjes geeten😱👌😋😋. twee ieniminie minpuntjes . niet zo n goeie WiFi, en je kan niet zien hoeveel tijd je nog hebt om te douchen. Voor de rest echt top!

smetnancy

We hebben weer genoten bij jullie,heerlijke avonden met muziek ,lekkere pizza's, frietjes en jullie gastvrijheid. Gr Hanny en Meino

Meino

Wat een geweldige plek om te genieten van rust en lekker verwend worden. De pizza dag zeker doen Heerlijk favoriete camping bedankt

Camping Perkpolder