Geweldige camperplek en super ontvangst gehad. Ondanks het mindere weer, hebben we genoten van een heerlijk verblijf. Uitstekend sanitair. Dordrecht, Kinderdijk, Biesbosch op fietsafstand.

Lekker-op-toer

mooi plekje, zeer behulpzaam personeel, rustig, naast de jachthaven met pad langs de rivier naar de nabijgelegen Dordrecht-supermarkt

mgtyam

Beste Marmoet, Hoe kun je een slechte review plaatsen als je geen plek krijgt. Er was een evenement in Dordrecht. Het is een prima camperplaats met vriendelijke medewerkers. Reserveren doen ze niet. Wij maken veel gebruik van deze camperplaats om het mooie Dordrecht te ontdekken.

Jachthaven Westergoot