Vriendelijke ontvangst door bijzonder aardige mensen. Een prima basic plek om de omgeving te verkennen. Prima fiets en wandelroutes. Kinderdijk, Sliedrecht, Biesbosch, Alblasserwaard. Verharde plek op stelconplaten. Wij hebben 2 nachten gestaan en betaalde €25,- Bedankt voor de gastvrijheid.

Hiemerke

weinig plek om te staan. Heel de nacht irritant geluid. betaalde 13 euro.

• mei 2022

eens met vorig review mag geen cp heten werd akelig van de hokken met uilen 5 oehoes in een hok en nb ook nog een sneeuwuil in een kooi niet van deze tijd dit mag niet!

Hiemerke

weinig plek om te staan. Heel de nacht irritant geluid. betaalde 13 euro.

• mei 2022

Stal Vonk