Eigenhymertjes

bedankt voor uw reactie. Helaas zijn wij genoodzaakt de prijs te verhogen ivm de energie kosten en de verhoging van de toeristenbelasting naar 1,92 pppn. Fijn Camperseizoen!

fijne lokatie, verharde plekken goed sanitair, na mail boeking super geregeld

koosie62

bedankt voor uw reactie! Geniet van uw camperreizen!

vorig jaar met heel veel plezier hier gestaan. af rnvtoe wel een heel luid kikkerconcert maar ja...je staat in de natuur tenslotte. ik schrik nu wel van de prijs die hierboven vermeld staat 25 euro??? wel een fiks prijsverhoging dan.

Fiavanwijk

goedendag, bedankt voor uw reactie. Helaas zijn wij genoodzaakt vanwege de stroomkosten en verhoging van de toeristenbelasting naar 1,92 pppn de prijs idd te verhogen. Maar niet naar 25 euro zoals u beschrijft, maar naar 23,- all-in en voor SVR leden 21 euro. dus een prijs zoals hij gemiddeld in onze regio gevraagd wordt.

fijne lokatie, verharde plekken goed sanitair, na mail boeking super geregeld

koosie62

bedankt voor uw reactie! Geniet van uw camperreizen!

Camperplaats Aantjes-Blokhuis