Camping Hoek van Holland

Hoek van Holland, Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland

Camping Hoek van Holland

Gunstig gelegen camping - apart camperveld op verharding [8] - ook kampeerplaatsen - strand op loopafstand - Nieuwe Waterweg - restaurants en standtenten - centrum 1km

• Wierstraat 100

3151 VP, Hoek van Holland, Nederland
  • € 22,50 • 1 mrt. t/m 30 jun.

€ 37,50 • 1 jul. t/m 31 aug.

€ 23,00 • 1 sep. t/m 1 nov.

Omdat we met onze camper zelfvoorzienend zijn, hebben we geen ervaring met het sanitair, maar de rest krijgt van ons 4 sterren. Vriendelijk personeel die, zonder dat we daarom vroegen, ACSI-korting gaf toen ze de kaart zag bij het inschrijven. (dus deze wordt wél geaccepteerd)

• juni 2021

Op zich niets mis met deze plek, maar moet er niet aan denken hier te staan als het druk is. verder heb ik nog nooit commentaar gegeven op personeel, maar de mensen bij de receptie zouden er goed aan doen een cursus klantvriendelijkheid te gaan volgen.

• mei 2021

Eenvoudig camping met veel stacaravans en sanitair wat niet meer van deze tijd is. Warmwater voor afwassen is lauw (mag wel warmer zijn) douchen zijn gratis en de plek voor camper is ruim. Mooie fiets route door de duinen en naar het strand, mooi uitzicht naar de haven van Rotterdam

• juni 2021

• mei 2021

GarradAnja

• € 22,50 • 1 mrt. t/m 30 jun.

€ 37,50 • 1 jul. t/m 31 aug.

€ 23,00 • 1 sep. t/m 1 nov.