nou, die prijzen variëren nogal. Nu op 4 mei betaalden we €45,- schandalig duur.

• april 2023

Meer dan voldoende voor een tussenstop. Fatsoenlijke, stevige grasplaatsen met EHU om 10.00 uur.

Hansruyss

Plekken op de camping zijn ruim. wel een hoop vuil zo tussen het gras, peuken en bierdoppen en verpakkingsmateriaal. Sanitair is tijdens ons verblijf van 3 dagen geen enkele keer gereinigd!!. Met de drukte van het hoogseizoen is dit niet verantwoord. bijzonder smerig!

• april 2023

Camping Hoek van Holland