Strandcamping Zuidduinen

Katwijk aan Zee, Katwijk, Zuid-Holland, Nederland

• juli 2024

Mooie camping vlakbij zee. Wel erg druk en weinig privacy. Nieuwe sanitair gebouw is prachtig, alleen koud water uit de douche en lauw water om af te wassen,jammer. Restaurant eenvoudig maar lekker. Personeel is vriendelijk maar ziet het werk niet. .

• juli 2024

Super camping, zeer dichtbij het strand en leuke restaurants. Gelegen aan wandelgebied en fiets mogelijkheden. Vriendelijke receptie. Sanitair is mooi en wordt gehele dag schoon gehouden. Winkel met verse broodjes aanwezig. We betaalden €39,66 omdat onze camper < 6 meter.

• juni 2024

• juni 2024