Strandcamping Zuidduinen

Katwijk aan Zee, Katwijk, Zuid-Holland, Nederland

wij stonden in september 2023 een week op deze fijne camping. Mooie ruime comfort plaats met eigen water tapkraan en elektra, schoon sanitair, elke dag verse broodjes en prima restaurant. prachtig fietsgebied en de zee vlakbij! Komen zeker terug.

J.W.-van-Scherpenzeel

Mooie camping pal achter de duinen. In 2023 druk aan het verbouwen. Nieuw sanitair in 2024 klaar. Vriendelijk personeel, winkel met dagelijks vers brood.

Mart_Inn

Prachtige plek, ligt rustig en een beetje weg van de drukte vlakbij strand/zee. Het moest echter zo strak en dicht bij elkaar worden geparkeerd dat privacy nauwelijks mogelijk is. Dit voor net geen 40 €. Daarom zijn we niet gebleven en zijn we verder gereden.

Map
Green Key eco-label