Camperplaats de Limes

Leiden, Zuid-Holland, Nederland

• juni 2024

Wij komen hier graag als we op bezoek gaan in Leiden bij onze dochter. Gelukkig was er weer een plekje vrij tien we aankwamen.

Roel964

fijne camperplaats 5 plekken 1 €/pm ,elektra 5€ dichtbij leiden erg gezellige stad hier 3 dagen gestaan . aardige eigenaar,druk bezocht.

Roadcar2018

onze 7m camper prachtig ingebouwd. heb de eigenaren niet gezien, maar er zijn duidelijke instructies. je betaalt € 1,- per meter camperlengte. plus € 5 voor elektriciteit die we niet nodig hadden. direct naast een mooi groot park. toilet ook aanwezig. bedankt voor een veilige kampeernacht

• juni 2024

• Besjeslaan 3A