fijne camperplaats 5 plekken 1 €/pm ,elektra 5€ dichtbij leiden erg gezellige stad hier 3 dagen gestaan . aardige eigenaar,druk bezocht.

Roadcar2018

onze 7m camper prachtig ingebouwd. heb de eigenaren niet gezien, maar er zijn duidelijke instructies. je betaalt € 1,- per meter camperlengte. plus € 5 voor elektriciteit die we niet nodig hadden. direct naast een mooi groot park. toilet ook aanwezig. bedankt voor een veilige kampeernacht

• februari 2024

mooie plek en kom graag terug!

• februari 2024

mooie plek en kom graag terug!

• Besjeslaan 3A

2314 AZ, Leiden, Nederland