Minicamping Ons Wijland

Oud Ade, Kaag en Braassem, Zuid-Holland, Nederland

• juni 2024

Nette plekken en nieuw sanitair We staan er 3 dagen super. Bootje gehuurd en met goed advies van de eigenaar rondje Leiden gevaren. We komen zeker terug

Beatrixstraat-109

Goed om te horen dat jullie genoten hebben en dat jullie terug komen. Tot een volgende keer! Liefs camping Ons Wijland

Heerlijke plek, echt in het Wijland. Super vriendelijke mensen en op fietsafstand van de prachtige stad Leiden. Echt een aanrader!

FrankyTilburg

Dank je wel en hopelijk tot een volgende keer!

Geweldige plek voor kinderen. Voor hen is het onmogelijk om je te vervelen. Met gras begroeide locatie en met het weer van deze maand erg modderig. De zeer vriendelijke eigenaar plaatste ons op het grindpad aan het einde van het veld. opluchting!!!

chaber

Dank je wel voor jullie review. Wij hopen ook op beter weer.

• juni 2024

FrankyTilburg

Dank je wel en hopelijk tot een volgende keer!

chaber

Dank je wel voor jullie review. Wij hopen ook op beter weer.

Minicamping Ons Wijland