Heerlijke plek, echt in het Wijland. Super vriendelijke mensen en op fietsafstand van de prachtige stad Leiden. Echt een aanrader!

FrankyTilburg

Geweldige plek voor kinderen. Voor hen is het onmogelijk om je te vervelen. Met gras begroeide locatie en met het weer van deze maand erg modderig. De zeer vriendelijke eigenaar plaatste ons op het grindpad aan het einde van het veld. opluchting!!!

chaber

Dank je wel voor jullie review. Wij hopen ook op beter weer.

Gezellige kleine camping met prachtig uitzicht over de weilanden en een paar oude windmolens. Gastvrije ontvangst door enthousiaste eigenaren. Ruime plekken en fijn sanitair. Op fietsafstand (15min) van Leiden.

RedBulli22

Dank je wel voor jullie review.

chaber

Dank je wel voor jullie review. Wij hopen ook op beter weer.

RedBulli22

Dank je wel voor jullie review.

Minicamping Ons Wijland