• januari 2024

“Gevlucht” voor de herrie met de jaarwisseling in Katwijk aan Zee kwamen we via deze app bij deze camping terecht. Eén waar feestje! Ontvangen met heerlijke oliebollen! Kortom, een geweldige camping met leuke, enthousiaste eigenaren. Alles klopt. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.

Dank je wel! Tot een volgende keer. Lieve groeten camping Ons Wijland

• december 2023

Afgelopen weekend hier geweest en is een leuke plek om Leiden of het strand te bezoeken met de fiets. Alles is aanwezig en netjes en de eigenaar is nog bezig om het nog beter te maken. We komen hier zeker nog een keer terug

Dank je wel! Tot een volgende keer. Liefs camping Ons Wijland

bezemaatje

Dank je wel voor deze mooie review en foto's. Hopelijk tot een volgende keer! Lieve groeten, camping Ons Wijland

• januari 2024

Dank je wel! Tot een volgende keer. Lieve groeten camping Ons Wijland