Campererf Buitenplaats Molenwei,

Leidschendam, Leidschendam-Voorburg, Zuid-Holland, Nederland

• juli 2024

Fijne plek waar alles is wat je nodig hebt. Vlak bij de drie molens. Een zeer mooie fietsstreek en op fietsafstand van verschillende steden. De grote weg kan als plus gezien worden omdat de plek daardoor makkelijk bereikbaar is. Dat beetje lawaai nemen we er dan ook graag bij.

• juni 2024

Eenvoudig maar goed en schoon. Alles is er wat nodig is. Toiletten, douches, water en legen chemisch toilet. Wij hadden een prachtige plek aan het weiland, mooi uitzicht. Totaal geen last van de A4 gehad. Vriendelijke ontvangst. zeker voor herhaling vatbaar.

• juni 2024

Hartelijk ontvangen. Een camperplek net even anders. In de ochtend heerlijke warme douches. Top om zo wakker te worden.

• juli 2024

Campererf Buitenplaats Molenwei,