Parking Veerstoep

Maassluis, Zuid-Holland, Nederland

Parking Veerstoep

uitzicht over het water - betaling via Aan-en Uitnet - bij het veer naar Rozenburg - Camperplaats vol? overloopterrein aan de Govert van Wijnkade [sitecode 30096] - LET OP strenge handhaving! - - fietsroute van Stad naar Strand - centrum 1km

• Deltaweg

3143 CD, Maassluis, Nederland

• oktober 2021

Als passant wilde ik water innemen (ik ben aangesloten bij aan/uit net dus ) maar dat kan echter alleen als je een overnachting betaalt. Hoe gek wil je het maken?

ChJ-Roest

wij zijn er vanuit de regio speciaal naar toe gereden om te lozen en water in te nemen. Nu blijkt dat je alleen maar water kunt “kopen” als je eerst een overnachtingstransactie doet met aan/uit net. Dus als passant kan je geen water halen daar!

F&A-United

Het is geen probleem om te betalen, mits het geld waard, maar dat aan-uit-net bijna alles van me wil weten weerhoud me het mooie Maassluis te bezoeken.

• oktober 2021