Nieuwe-Tonge, Goeree-Overflakkee, Zuid-Holland, Nederland

Camping De Grevelingen

plaatsen aan het Grevelingenmeer - Quickstop mogelijk [19-10u] - snackbar in het weekend/vakanties - jeu de boules - supermarkt 2km - strand/haven 200m

• Havenweg 1

3244 LK, Nieuwe-Tonge, Nederland
  • € 22,40 • 1 apr. t/m 31 okt.

• CKE - Camping Key Europe

• augustus 2022

Heel vriendelijk onthaal, onmiddellijk aan het Grevelingenmeer. Verzorgd sanitair en vele fiets-en wandelmogelijkheden. Ideale GR5-stop. We komen hier nog graag terug

• augustus 2022

Wat een vriendelijk ontvangst, ondanks hoogtijdagen toch nog een plekje voor ons. fijne camperplaats aan de dijk van de Grevelingen. Dat de camping groot is valt niet op door het vele groen, het is er erg netjes en rustig. we zijn 1 nacht geweest, we komen zeker nog een keer

uscho

mooie grote plekken, wij stonden op het veld genaamd flamingo. mooi schoon sanitair. Handig dat er een snackbar en visboer op de camping staan.

Helga43

• € 22,40 • 1 apr. t/m 31 okt.

• CKE - Camping Key Europe

• Jachthaven in de buurt